FM GROUP POLSKA

FM GROUP Polska

FM GROUP Polska jest firmą z branży FMCG działającą w sektorze marketingu wielopoziomowego MLM. Została założona w 2004 roku we Wrocławiu.

Odniesiony w kraju sukces umożliwił firmie dynamiczne wkroczenie na rynki zagraniczne. Obecnie marka FM GROUP jest znana i ceniona w kilkudziesięciu krajach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Australii, Afryce oraz w Azji. Na całym świecie z FM GROUP współpracuje około 589 000 Dystrybutorów, z czego ponad 200 000 działa w Polsce!


Rejestracja

Aby zostać członkiem Klubu FM należy wybrać jedną z dwóch możliwości:

1. Status Dystrybutora - możesz kupować, sprzedawać produkty FM GROUP oraz budować własny biznes zapisując nowe osoby.

2. Status Odbiorcy (darmowy) - dystrybutor posiadający status "Odbiorcy" może tylko i wyłącznie zamawiać produkty i uzyskiwać rabaty wypracowane przez zakupy własne; nie może natomiast budować struktury i czerpać z niej zysków. Status "Odbiorcy" może posiadać zarówno osoba fizyczna, jak i instytucja. W każdej chwili można zmienić swój status w FM dokonując zakupu któregokolwiek ze starterów oraz wypełniając odpowiedni formularz znajdujący się na stronie FM GROUP.

Perfumy FM GROUP

Słowniczek

    Dystrybutor - Jest to osoba kupująca lub sprzedająca produkty i usługi FM GROUP. Umożliwia ona szczegółowe zapoznanie się z ofertą FM GROUP oraz pomaga w wyborze idealnego produktu. Dystrybutor może być również przedsiębiorcą.

    MLM - (ang. Multi Level Marketing) - marketing wielopoziomowy - Forma sprzedaży, która odbywa się poza sieciami sklepowymi. Opiera się na bezpośrednim kontakcie z klientem, co skraca do minimum drogę produktu do jego nabywcy. Dystrybutor może zaoferować swojemu klientowi atrakcyjne i wyjątkowe produkty, które nie są dostępne w tradycyjnych punktach sprzedaży.

    Sponsor - Osoba, która umożliwia nowym osobom dołączenie do FM GROUP. Jest to Twój opiekun, a jednocześnie przewodnik po ofercie i zasadach działalności firmy.

    Starter - Podstawowe narzędzie pracy każdego Dystrybutora, za pomocą którego prezentuje on ofertę FM GROUP. W skład startera wchodzą: próbki zapachów perfum, katalogi, plan marketingowy, druk umowy oraz płyta DVD, na której znajdują się między innymi filmy: korporacyjny oraz szkoleniowy, a także prezentacja firmy drom FRAGRANCES.